Zhubněte po novém roce - recenze, podvod, zkušenosti a diskuze


Po Novém roce se spousta z nás snaží zhubnout, protože nás vyděsí pohled na váhu. U většiny z nás je totiž zaznamenán vzestup váhy a máme o pár kilo víc, než před Vánocemi. Podívejme se, jak se opět dostat do formy, vrátit se na svou původní váhu, jak zhubnout a jak mít svou vysněnou postavu.

Musím zhubnout

Jakmile vyslovíme tuto mantru, dostaneme vzápětí na něco chuť. Venkovní počasí moc nepřeje dlouhému pohybu na čerstvém vzduchu a nemáme ani moc chutí na zeleninové saláty. Vše nás láká schovat se u kamen s hrnkem teplého čaje a kouskem něčeho dobrého. Je třeba zkusit tenhle pocit překonat a dát se do hubnutí. Novoroční redukce váhy vám půjde snáz, když budete precizní.

1.      Detoxikace organismu

Začněte detoxikací, kterou tělo po vánočním a silvestrovském hodování zoufale potřebuje. Dejte si ráno ovoce a odpoledne zeleninu. Vsaďte na lahodné smoothie místo jídla. Doplňte to vše spoustou tekutin v podobě neperlivé vody. Pokud v zimě potřebujete spíše něco na zahřátí, než ovocné či zeleninové saláty a šťávy, detoxikační jídelníček přizpůsobte zimě. Můžete si dopřát zeleninové polévky, nebo dušenou či grilovanou zeleninu s grilovaným libovým masem. Horké zelené, ovocné a bylinkové čaje doplňte kouskem zázvoru nebo skořice, jenž zahřívají tělo a pomáhají bojovat s infekcí. Skořice navíc stabilizuje hladinu krevního cukru.

2.      Stravujte se pravidelně

Důležité jsou pravidelné intervaly. Nezapomínejte ani na správný poměr bílkovin, sacharidů a tuků. Sledujte současně dostatečný příjem vitamínů a minerálů. Pestrý jídelníček nezapomíná na žádnou ze složek stravy. Stravujte se pravidelně a dávejte si menší porce jídla každé 3 hodiny. Díky pravidelné stravě nebudete hladovět a stabilizujete si hladinu krevního cukru. Navíc budete mít více energie a nebudete se cítit unavení. Správný jídelníček na hubnutí má dostatečný podíl ovoce a vysoký podíl zeleniny.

3.      Hýbejte se často a pravidelně

Nemusíte v posilovně trávit celé dny. Začněte více chodit pěšky, klidně i do práce a z práce. Zapomeňte na výtah a choďte nahoru pěšky. Chůze do schodů je super trénink. Zkuste si vždy v polední pauze udělat pár jednoduchých cviků. Postupně se tak rozhýbete. Můžete přidat i další pravidelné cvičení, jako je běh, plavání, jízda na kole, intervalový trénink, jóga, pilates i posilovna. Rychlé cvičení vyvažujte pomalým, posilování aerobní aktivitou a nikdy nezapomeňte na protažení a relaxaci. Zdravé hubnutí bez pohybu nejde. Podstatné je mít z pohybu radost.

4.      Nezapomeňte relaxovat

I při odpočinku se hubne. Stejně důležité jako je cvičení, je i relaxace. Správně si rozvrhněte trénink, aby byl komplexní a rovnoměrně zatěžoval vždy různé svalové partie. Důležité je vyhradit si čas i na odpočinek. Svaly potřebují regenerovat, aby přetížením nedošlo ke zranění. I psychika vyžaduje svůj klid. Pravidelně zařazujte odpočinkové dny, protože jen tak tělo nebude strádat a nastartuje hubnutí. Svaly totiž pracují, i když jsou v klidu. Určitě už jste někdy narazili na informaci, že vypracované svaly i v klidovém období spálí více energie než tuk.

5.      Pozitivní přístup a dobrá nálada

Velmi důležité je i být pro hubnutí pozitivně naladěný. Najděte si opravdu na každém dni něco pozitivního. Jde o výbornou motivaci na shazování přebytečných kil. Můžete se těšit na pravidelné cvičení, které vám doslova vlije krev do žil. Díky tomu se vám bude v práci lépe dařit a vaše rodina bude také v pohodě. Mějte rádi sami sebe i své tělo, pak vám půjde hubnutí mnohem snáze. Cesta ke štíhlosti vede skrze pohodu a klid. Dbejte dostatečný spánek o délce 7 až 8 hodin, který je nejvhodnější. O víkendu to prostě nedospíte. Pravidelný spánek vám pomůže hubnout kilogramy.


CHCETE KONEČNĚ ZHUBNOUT?

  • Ověřené přípravky na hubnutí
  • Tobolky na přírodní bázi
  • Podrobné srovnání různých přípravků

Ohodnotit recenzi

Podobné recenze

Jedná se o podvod? Napište vaše zkušenosti.

Diskuze.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *