Hubnutí paží: Tyhle tipy a triky by vám mohly pomoci

Naposledy aktualizováno

Krásnou a štíhlou postavu si přejí všichni z nás. Aby ale celkový dojem nebyl ničím narušen, musíme myslet i na vzhled našich paží. Dnes se podíváme na to, co dělat, aby nebyly objemné a nebyly ukryté pod nevzhledně plandající kůží. 

Ženy, ale i muži touží po ztrátě hmotnosti v oblasti boků, zadečku a břicha. Málokdo už ale myslí na hezký vzhled paží. Zvláště ženy s nimi mají s postupujícím věkem potíže, protože kromě většího objemu jim na nich začíná povolovat kůže, která dokáže zničit celkový dojem z krásné halenky, nebo společenských šatů.

Silné a štíhlé ruce ale oceníte i ve svém každodenním životě. Například maminky s malým dítětem mají ve zvyku své potomky nosit v náručí. Také si ale lépe poradíte se stěhováním nábytku, nebo s náročnou péčí o své staré rodiče.

Jak ale hubených a silných paží dosáhnout? Vyzkoušejte některý z našich tipů.

Pravda o hubnutí

Na první pohled se zdá, že vše, co musíte pro štíhlé ruce udělat je cvičit cviky na paže. To je ale pravda jenom částečně. Skutečnost je taková, že abyste se mohli pyšnit štíhlýma rukama, musíte zhubnout celé tělo. (Dlouhodobá zátěž jedné sekce vám je tedy k ničemu.)

Vaše cesta by proto měla začít u komplexního pohybu, do kterého se zapojí všechny tělesné partie a pomůže vám spálit nadbytečný tuk. (Dobré je spojit kardio, jako je třeba běh, nebo skákání přes švihadlo s posilováním.) Hubnutí prospěje i zdravější jídelníček. Myslete ale na to, že zdravé potraviny se nerovnají dietní, takže si dopřávejte jen přiměřené porce. 

Další kroky při hubnutí paží

Posilování

Jak už bylo řečeno, kromě kardia (běh, tanec, skákání přes švihadlo…), je nutné posilovat svaly. Kromě toho, že vám vykouzlí pevnější figuru pro své fungování spotřebují větší množství živin. Čímž napomáhají k rychlejšímu metabolismu. (A to jak u mužů, tak u žen.)

Začít můžete s posilováním vahou vlastního těla, které zvládnete i doma. Jakmile trochu zesílíte, začněte cvičit s činkami.

Jídelníček

Ve vašem zdravém jídelníčku by neměl chybět dostatek vlákniny, která vás na dlouhou dobu zasytí a zabrání záchvatům vlčího hladu, během kterých jste schopni vyplenit takřka celou lednici. Hubnutí prospívá i větší přísun kvalitních bílkovin. Ty vás taktéž zasytí a zároveň vám dodají živiny pro svalový růst. 

Čemu se vyhnout

Hubnutí těla a paží neprospívají slazené potraviny a nápoje, polotovary, příliš slaná jídla a fast food.

Nejlépe ze svého jídelníčku škrtněte:

  • Slazené nápoje (čaj a kávu se naučte pít bez cukru)
  • Chipsy, krekry a slané chuťovky
  • Tvrdé salámy a tučné masné výrobky
  • Plnotučné mléčné výrobky
  • Fast food
  • Polotovary

Místo toho si dopřejte kvalitní ryby, celozrnné výrobky, luštěniny a dostatek čerstvého ovoce a zeleniny.

Péče o tělo

S hubnutím jde ruku v ruce i lepší péče o tělo. Pro hubnutí paží, ale i celého těla je důležité odpočívat a pravidelně jíst. K celkové regeneraci přispívá i spánek. V průběhu hubnutí myslete i na dostatečný pitný režim, který by měl obsahovat zvýšené množství čisté kohoutkové vody (například s nakrájenou okurkou, mátou a citronem) a bylinkové čaje. 

Další tipy na cviky

Posilování s činkami nemusí bavit každého. Proto vyzkoušejte prkno (v různých variacích) a kliky. Dobrou alternativu představují i cviky baletek, které ladně mávají rukama nahoru a dolů. Případně výpady z kick boxu a boxu, během kterého vedete údery proti neviditelnému soupeři.

Jak jste při hubnutí paží postupovali vy? 

Nepřehlédněte:  Anémie - ovlivňuje kromě okysličení orgánů i něco dalšího?

 

Podobné články:

Chcete konečně zhubnout?

✔️ Ověřené přípravky na hubnutí    ✔️ Tobolky na přírodní bázi    ✔️ Podrobné srovnání

Srovnání přípravků

Zanechat komentář