Drinky, které nás opravdu hydratují - recenze, podvod, zkušenosti a diskuze


Všechny hubnoucí i ozdravné plány poukazují, jak je důležité pít. A přesto nejsme schopni toto jednoduché pravidlo, jednoduše dodržet. Pro správnou očistu a funkci celého těla je důležité pít pravidelně cca každou hodinu 2 dcl nápoje. Celkově tedy 8 – 12 sklenic denně. Pokud byste chtěli být přesní, můžete si ideální množství spočítat. Na každých 10 kg 2 dcl tekutin. Teď, když už máte představu kolik (a zdá se vám to jistě hodně) si povíme, co ideálně pít.

  • voda je základ (převařená nebo přefiltrovaná ještě lepší),
  • minerální voda (nesycené, občas a střídat druhy),
  • ovocné a zeleninové šťávy (poměr 1:3, džus: voda)
  • vitamínové nápoje (šumivé)
  • ovocné, zelené čaje (černý a zelený čaj povzbuzují, vhodné proto dopoledne)
  • bylinné čaje (šípkový – na imunitu, mátový – na trávení, meduňkový – na spaní)
  • voda s citrusy (ačkoliv je citrón kyselý v organismu odkyseluje a napomáhá detoxikaci)
  • iontové nápoje pro sportovce (před i po výkonu, jedna pumpička do půllitra, rozdílné je složení iontů před a po tréninku)

fruits-465832_640

V horkém počasí je nutné příjem tekutin zvýšit ž na 3-4 litry a stravovat se potravinami, které nám hydrataci jen podpoří.

Patří mezi ně: (% obsahu vody)

  • okurka hadovka (96,7 %)
  • ledový salát (95,6%)
  • celer (95,2 %)
  • ředkvičky (95,6 %)
  • rajčata (95 %)
  • zelené papriky (94 %)
  • meloun (92 %)
  • květák (92,1 %)
  • brokolice (90 %)
  • špenát (91,5 %)
  • grapefruit (90 %)

tea-438480_640


CHCETE KONEČNĚ ZHUBNOUT?

  • Ověřené přípravky na hubnutí
  • Tobolky na přírodní bázi
  • Podrobné srovnání různých přípravků

Drinky, které nás opravdu hydratují
4 (80%) 2 hlasů

Podobné recenze

Jedná se o podvod? Napište vaše zkušenosti.

Diskuze.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *