Stres a hubnutí, aneb když je stres nepřítel vaší diety - recenze, podvod, zkušenosti a diskuze


Máte pravidelný režim, kvalitní jídelníček, poctivě cvičíte, ale i přesto se vám nedaří zhubnout? Na vině může být stres. Situace, která nás nutí přizpůsobit se změnám v nás vyvolává stres. Přemíra stresu pomáhá způsobovat infarkt, vysoký krevní tlak, rakovinu, žaludeční vředy, neustálé bolesti hlavy či zad. Stres však pro nás může být za určité situace i pozitivní.Např. Úspěch v práci v nás vyvolává silné pocity radosti.

Stres ze smrti milované osoby či výpověď ze zaměstnání na nás působí vyčerpáním. Toto jsou pouze jednorázové vyvolávače stresu. Velkým problémem však je stres kterému čelíme denně – křičící děti, starosti v práci, pozdní příchody na schůzky, apod. Místo vyvolání krátkodobé reakce musíme čelit dlouhodobému tlaku, který nás může ohrozit na zdraví. Tělem neustále proudí adrenalin a hormony se tak neumí dostat zpět do klidového stavu.

Jak bojovat se stresem?

Dlouhodobý stres zvyšuje rizika problémů s neustálým vyčerpáním, zvýšenou hladinou cukru, vysokým krevním tlakem a hlavně přibýváním na váze. Organizmus reaguje na stres produkováním adrenalinu a kortizolu v nadledvinách. Tělo se snaží lépe vypořádat s touto situací a přednostně zásobuje svaly, mozek a srdce. Zrychlí se vám srdeční tep, proudění vyššího množství glukozy a kyslíku do svalů, rychleji začnete dýchat a potit se. Tato obranná reakce těla má za následek jediné – bojovat nebo utéct. Tuto stresovou reakci v našem těle spouštějí především podněty, které nás denně ovlivňují a nijak neohrožují na životě. Výsledkem dlouhodobě zvýšené hladiny kortizulu v těle je tzv. chronický stres s negativním dopadem na naše zdraví. Neustálý stres má za následek ukládání tuku a zásob látek, což může způsobit nadváhu.

stress-391654_640

Držte své chutě na uzdě

Chuť k jídlu v nás podněcuje vysoká hladina kortizolu. Projeví se to chutí na sladké či tučné jídlo. Často však sníme celou čokoládu či celý pytlík slaných chipsů. Pokud vás ve stresu přepadnou tyto chutě, zažeňte je hrstí oříšků, kouskem ovoce či jogurtem. Díky tomu předejdete potřebě jíst sladká a tučná jídla, která jsou plná prázdných kalorií. Tato energie se usazuje především v oblasti břicha. Nadváha v oblasti pasu souvisí s chorobami srdce, cukrovkou a onemocněním oběhové soustavy.


CHCETE KONEČNĚ ZHUBNOUT?

  • Ověřené přípravky na hubnutí
  • Tobolky na přírodní bázi
  • Podrobné srovnání různých přípravků

Stres a hubnutí, aneb když je stres nepřítel vaší diety
5 (100%) 1 hlasů

Podobné recenze

Jedná se o podvod? Napište vaše zkušenosti.

Diskuze.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Sex Cams